Feedback constructiv: cum dezvoltăm noi servicii profesioniste

Cum dezvoltăm o relaţie mai strânsă cu clienţii? Vom răspunde împreună la această întrebare!

Succesul unei companii, mici sau mari, constă în gradul de satisfacţie al clienţilor. Ei sunt cei care ţin o companie în activitate, cumpărând produse sau accesând servicii diverse. Dacă serviciile sau produsele oferite întâlnesc aşteptările consumatorilor, atunci posibilitatea de a putea activa pe piaţă pe termen lung este mult mai mare.

Nimeni nu vrea să piardă contactul cu clienţii. Din acest motiv majoritatea companiilor moderne depun efort considerabil pentru a dezvolta relaţii bune cu clienţii. Unele reuşesc şi se adaptează la noi standarde de calitate şi altele nu.

Trăim într-o lume dinamică şi mereu conectată la o sursă digitală. Din acest oamenii pot căuta cu uşurinţă pe Internet informaţii despre produse şi servicii diferite. Şi nu doar atât: comunicarea între persoane este foarte eficientă şi simplu de implementat (dacă ai o strategie bună). Acest lucru se reflecta în popularitatea site-urilor de socializare, forumurilor cât şi a site-urilor pentru recenzii (care nu sunt puţine). Altfel spus, cu doar câteva click-uri poţi afla atât date informaţionale privind statutul unei companii cât şi experienţele clienţilor săi cu produsele create. Este un proces pe care îl parcurge orice client, devenind chiar instinctual.

Nu ştii care sunt detaliile privind un anume eveniment sau bun/serviciu? Îţi deschizi imediat telefonul sau laptopul şi începi să cauţi pe Internet răspunsurile. Google, Yahoo sau Bing te ajuta să descoperi informaţii utile despre ceea ce te interesează.

Biblioteca centrala universitara din Iasi

Photo credit: Dusmanu Ionut

Fiind miliarde de web siteuri create, este aproape imposibil să nu fie măcar o persoană care să fi avut aceeaşi întrebare sau problema ca şi tine. În momentul în care urmează să faci o achiziţie, vrei să te asiguri că alegerea făcută este cea mai bună. De aceea, orice informaţie (credibilă, atent selecţionată) privind calitatea respectivului bun său serviciu îţi va ghida procesul de decizie.

În cazul în care vei observa că un număr ridicat de persoane îşi exprimă nemulţumirea şi frustrările aduse în urma cumpărării acelui produs, cu siguranţă că atenţia ta se va îndrepta către o altă opţiune. Până la urmă, cu toţii ne dorim să obţinem o ofertă bună şi care să merite banii. Însă, cu atenţie şi răbdare, vei da peste o firmă în care te vei putea încrede. Să nu credeţi nici măcar pentru o clipă că nu o să găsiţi surse de informaţii utile.

În România, mii de oameni (bărbaţi şi femei) caută servicii profesioniste, optime pentru experienţe auto, lipsite de stres sau probleme. Conform unor statistici recente (2017), 1 din 5 români cumpără online inclusiv de pe telefon. Acest lucru indică schimbări în comportamentul consumatorilor români, care sunt din ce în ce mai bine pregătiţi, informaţi şi ştiu să caute produse bune. Cum reuşesc companiile să dezvolte servicii de calitate, pe care clienţii să le utilizeze cu încredere?

O modalitate eficientă şi care aduce rezultate pozitive este de a ţine o legătură strânsă cu clienţii şi un canal de comunicare deschis în permanenţă. Cu siguranţă că nivelul de încredere privind profesionalismul unei firme creşte, dacă aceasta oferă servicii clienţi ce pot fi accesibile oricând.

Una dintre întrebările la care fiecare întreprindere trebuie să găsească un răspuns este: „Cum reuşim să dezvoltăm o relaţie mai strânsă cu clienţii?” Cheia constă în transparenţă şi în oferirea posibilităţii acestora să te contacteze pentru a putea alunga orice incertitudine legată de serviciile oferite. O bună comunicare cu clienţii ajuta atât la soluţionarea problemelor rapid cât şi la descoperirea preferinţelor acestora. Firmele de succes învaţă mereu de la consumatorii săi cum să dezvolte noi servicii sau să le consolideze pe cele noi. Un rol important în acest proces îl joacă feedback-ul constructiv. Nimic nu este perfect de la prima încercare, însă cu mici ajustări şi cu o cooperare bună între firmă şi clienţi, se pot crea pachete de servicii excelente.

În domeniul rent a car, este important să ai parte de un serviciu profesionist care să reflecte necesităţi de transport clare. Din acest motiv majoritatea firmelor de rent încearcă să afle opiniilor clienţilor după ce aceştia le-au utilizat serviciile. De ce? Fiindcă doar în acest mod, se pot crea oferte avantajoase şi aduce în flota maşini bune pe care să le conduci cu plăcere. Acesta este un proces care se desfăşoară în permanenţă, fiindcă întotdeauna există loc de îmbunătăţiri. Clienţii pot surprinde anumite carente sau puncte forte.

De aceste criterii ţinem cont şi noi. AutoBoca a reuşit în ultimii ani să dezvolte o relaţie strânsă cu clienţii, fiindcă nouă ne pasă de părerile tale. Prin oferirea unor servicii ospitaliere şi profesioniste, am reuşit să punem bazele unei relaţii fluide şi deschise cu toţi cei care doresc să închirieze maşini din flota noastră. Cum aflăm mai multe detalii despre experienţa avută cu AutoBoca?

După fiecare închiriere, clienţii primesc ulterior şi invitaţii de a completa chestionare de calitate. Acestea sunt dezvoltate cu atenţie de către specialiştii noştri, pentru a surprinde mai uşor cum văd clienţii serviciile şi autoturismele noastre. Vrem să rămânem conectaţi la dorinţele clienţilor.

Photo credit: Asociatia ADEE

Pe baza răspunsurilor, AutoBoca crează oferte speciale de rent cât şi introducerea în parcul auto a modelelor preferate de către clienţii noştri. Scopul nostru este de a te sprijini în călătoriile tale cu mijloace de transport de calitate şi capabile să te aducă la destinaţie în condiţii de confort şi siguranţă. Însă, feedback-ul lăsat de tine, nu ne ajută doar pe noi să creăm servicii de închirieri cât mai bune.

AutoBoca se implică şi în alte iniţiative de a ajuta oamenii mai puţin norocoşi. Am ales să colaborăm cu asociaţia ADEE pentru a strânge fonduri pentru copii ce suferă de autism. Micuţii au nevoie de ajutor şi partea bună este că te poţi implica şi tu! De ce nu? Durează mai puţin de un minut să completezi chestionarul de calitate Autoboca.

Feedbackul tău poate schimba vieţi: 1 feedback=1 euro pentru ADEE

Completarea chestionarului de calitate nu va dura mai mult de câteva minute. Sunt întrebări simple, a căror scop este să evalueze serviciile oferite de AutoBoca. La finalul acestuia, vei şti că ai donat 1 euro pentru asociaţia ADEE. Cine este ADEE şi ce reprezintă? Această instituţie a fost întreprinsă special  pentru a crea centre educaţionale şi terapeutice pentru copii ce suferă de autism şi alte tulburări.

Aceşti copii au nevoi aparte şi de ajutor specializat pentru a primi o educaţie constructivă şi pentru a se integra în societate. Cu toţii merităm o şansă la viaţă, mai ales micuţii, ce sunt viitorul naţiunii noastre.

Photo credit: Asociatia ADEE

În acest sens, AutoBoca te provoacă să participi la astfel de cauze şi este foarte simplu să ajuți! Atunci când ai nevoie de o maşină bună, poţi apela cu încredere la noi. Flota noastră este bine pusă la punct şi vei avea acces la modele noi capabile să înfrunte dificultăţile oricărui fel de drum. În luna noiembrie ţi-am pregătit şi câteva oferte deosebite la închirieri maşini care nu doar că te vor ajuta să economiseşti timp însă şi bani!

Poţi citi mai multe detalii la secţiunea promoţii şi să descoperi care sunt beneficiile tale dacă vei alege să colaborezi cu AutoBoca. Iar la final, vei şti că ai ajutat şi nişte micuţi să aibă o oportunitate pentru o viaţă mai bună. Un feedback înseamnă 1 euro donat. În doar câteva minute vei ști că ai făcut un copil să zâmbească. Și partea bună este că vei beneficia și de o mașină de calitate pentru călătoria ta. Contactează-ne acum şi descoperă surprizele ce ţi le-am pregătit pentru noiembrie!

Autoturisme bune de inchiriat