O zi petrecută în București

Turiști de ocazie, povestitori de-o viață

Turismul românesc a prins aripi în ultimii ani, reușind să atragă atenția comunității internaționale. Ofertele României sunt diverse și potrivite pentru tot felul de activități. Istoria, cultura, arta și natura se îmbină pentru a oferi vizitatorilor acces la experiențe diferite. Uneori reușim să descoperim atât de multe lucruri faine încât cu greu putem spune „România a fost dezamăgitoare și nu o să mai revin”. Majoritatea turiștilor care reușesc să exploreze țară cu răbdare și fără să fie grăbiți de alte circumstanțe, descriu România în cel mai frumos mod posibil. Știm că sunt probleme cu infrastructură însă dacă înaintăm cu răbdare și atenție pe străzile românești putem avea parte de experiențe plăcute.

Având în vedere cât de multe posibilități turistice ne întâmpină în România, nu strică să petrecem câteva zile căutând informații despre ele. Dacă reușim să strângem informații utile despre locurile de top din țară, atunci devine o simplă formalitate stabilirea unui itinerariu de călătorie.

În prezent orașele românești merită să fie în atenția turiștilor care vor să se bucure de experiențe urbane plăcute. Atunci când începem să contemplăm cu adevărat posibilitatea de a explora un oraș anume, vom lua contact cu tot felul de povești captivante. Așa se întâmplă când ne gândim la capitală României, București. Timpul dedicat unui city break în București poate fi acompaniat de experiențe minunate dar și de provocări demne de depășit.

Photo credit: Constantin Seghedin

Turist fericit în București: amintirea de nepreuit cu iz bucureștean

Sunt multe mituri urbane care circulă în comunitatea turistică internațională despre București. Orașul este o provocare modernă, cu elemente românești și europene ancorate într-un peisaj gri și luminos. Fiecare zi petrecută în acest oraș reprezintă o oportunitate interesantă de a lua contact cu surse de voioșie, distracție și relaxare intelectuală sau artistică. Depinde mult de locul pe care-l alegem să-l vizităm și ce ne poate oferi acesta.

Fiecare loc bucureștean, mic sau mare, cunoscut sau necunoscut, ne poate oferi o poveste interesantă, captivantă sau de speriat. Dacă o descoperim așa cum trebuie, reușim să luăm contact cu venele istorice ale unui oraș mai mult decât interesant. Și bine facem! Ne-am gândit cu deosebită atenție la realizarea unui articol care să includă obiective turistice demne de vizitat într-o singură zi, cu extensie către a două.

Mulți turiști sunt determinați să se bucure de experiențe plăcute prin orașul pe care-l vizitează. O să gășiți în București o sumedenie de locuri frumoase, care pot fi surprinzător de captivante. Ultima oară când am vizitat orașul, am avut parte de o experiență vibrantă și alertă. Ne-am mișcât repede prin oraș, descoperind tot felul de locuri interesante.

Am avut la dispoziție doar două zile pentru a vizită orașul și a trebuit să ne grăbim. Pentru a ne bucură de o experiență specială în oraș, am vrut să dezvoltăm un itinerariu interesant. Așa că ne-am dedicat o zi documentării și ne-am decis să ne concentrăm pe centrul vechi al Bucureștiului. Ne-am hotărât să ne orientăm doar la obiectivele turistice din această zona.

Photo credit: Dusmanu Adina

Ce puteți vizita în București într-o zi?

Sunt foarte multe locuri interesante în capitală care pot fi vizitate. Fie că suntem într-un grup sau cu familia, putem găși un loc care să ne satisfacă și să nu ne dezamăgească. Și ce dacă ajungem într-un loc și nu îndeplinește toate cerințele noastre? Nici nu ar trebui. Ar fi util să luăm puțîn câte puțîn din fiecare loc pe care-l vedem și să creăm prerogativele unei experiențe faine. Multe persoane privesc actul călătoriei că un puzzle. Fiecare piesă poate deveni ceva special. Trebuie să fim atenți la fiecare moment și așa o să-l apreciem mai mult Uneori lucrurile mici fac toată diferența între o experiență minunată și una mai puțîn plăcută. În acest sens, am zis că ar fi util să împărtășim particularitățile călătoriei noastre cu cei care ne citesc blogul.

Călătorim des prin România și de fiecare dată când putem, încercăm să surprindem așa cum se cuvine frumusețea locului. Facem acest lucru cu deosebită plăcere și împărțim experiențele noastre cu clienții în repetate rânduri (prin intermediul acestui blog, citit de mulți oameni). Nenumăratele vestigii ale trecutului reușesc să scoată Bucureștiul din umbră comunismului, chiar dacă cel mai important obiectiv turistic rămâne Palatul Parlamentului.

Photo credit: Dusmanu Ionut

Acest loc este vizitat de turiști din întreagă lume. Sigur nu sunteți surprinși de popularitatea Palatului. Pentru istorici construcția Palatului a fost o tragedie prost documentată a României, însă astăzi reușește să suscite interesul turiștilor străini. Palatul este un punct turistic obligatoriu pentru cei care vizitează pentru prima oară capitală României.

În ciuda moștenirii comunismului nostalgic, prezent în fiecare bloc de marmură al construcției, Palatul Parlamentului este o creație impunătoare, greu de ignorat. Persoanele care au reușit să treacă pe la Palat, s-au bucurat de o experiență captivantă. Să ne continuăm călătoria prin București, încercând să punem accent pe locurile vizitate.

După ce am trecut pe la Palat, ne-am plimbat puțîn prin parcul Izvor. Apoi am continuat drumul prin parcul Cișmigiu, unde am descoperit bucuria de a merge pe jos. A fost o experiență plăcută, chiar dacă a trebuit să ne ferim de rămășițele lăsate în urmă de porumbei. După acest mic ocol, am vizitat Palatul Kretzulescu și apoi Biserica Kretzulescu dar și monumentul dedicat lui Corneliu Coposu.

Photo credit: Dusmanu Adina Alexandra

Bun venit în centrul vechi din București

Unul din cele mai vizitate locații din București este cu siguranță centrul vechi. Aici se află multe obiective turistice interesant, care merită să fie explorate așa cum se cuvine. Noi am descoperit multe locuri interesante, care au rămas în inimile noastre. Printre acestea se numără și muzeul Național de Istorie a României, unde am luat contact cu artefacte importante ale istoriei românești.

Am petrecut două ore în muzeu încercând să descoperim cât mai multe lucruri interesante despre țară. Ne-a plăcut foarte mult aici, deși am fost surprinși de faptul că nu am putut cumpără biletele de intrare cu cardul. A fost o surpriză neplăcută. Așa că ar fi indicat să aveți bani cash pentru bilete. În apropierea muzeului o să găsiți și biserica Mănăstirii Stavropoleos. Această surpriză plăcută a capitalei a rămas în inimile noastre. Are o micuța curte interioară absolut minunată iar biserica în sine este superbă. Toată lumea face poze aici, care sunt distribuite des pe Facebook, Twitter sau Instagram.

Photo credit: Dusmanu Adina

Aveți posibilitatea de a mânca ceva bun la Caru’ cu Bere însă mai mereu este plin. Așa că nu strică să sunați din timp și faceți o rezervare. O altă biserica foarte frumoasă, care ne-a impresionat, este Sfântul Antonie Curtea Veche. Am reușit să fim surprinși de frumusețea acestei biserici. Fiecare moment petrecut în centrul vechi a fost plăcut, chiar dacă ne-am lovit de numărul mare de turiști.

Ne-a bucurat faptul că orașul stârnește atât de mult interes în rândul turiștilor străini. Am văzut mulți bătrâni și tineri încercând să descopere lucruri noi despre București și România. Sunteți pregătiți și voi de o zi minunată în București? Sperăm că ați găsit articolul nostru util.

inchiriere opel astra automat drumuri romania

Nu am uitat de mobilitatea auto…

În capitală României aveți oricând la dispoziție serviciile AutoBoca. Noi oferim de peste 10 ani servicii de rent a car celor care au nevoie de mașini bune pentru perioade distincte de timp. Avem modele potrivite pentru nevoi diverse de transport.

Încercăm mereu să preîntâmpinăm nevoile de transport ale călătorilor, motiv pentru care o să gășiți în flota noastră mașini mici, compacte și microbuze. Fie că aveți în gând o călătorie personală, cu prietenii sau în grup numeros (7 – 9 persoane), va putem oferi acces la mașînă optimă. Este foarte ușor să închiriați o mașină de la noi. Așa cum sperăm că o să observați, agenții AutoBoca sunt mereu pregătiți să ajute să descoperiți cea mai bună opțiune de mobilitate.

Online este foarte ușor să rezervați autoturismul dorit. Avem un proces de rezervare în trei pași. Totul se desfășoară rapid și fără bătăi de cap. Suntem la un telefon sau click distanță dacă aveți nevoie de asistență. Spor la explorat capitala! Sigur nu o să vă plictisiti!