Cum puteti inchiria masini in Romania fara sa treceti prin experiente neplacute?
In fiecare zi, o masina este inchiriata in Romania. Afirmatia este conservatoare. Mai multe masini sunt inchiriate zilnic in tara. Nu putem oferi o cifra exacta deoarece firmele de rent a car comunica rareori intre ele.
Din nefericire, nu exista o statistica generala care sa reflecte situatia inchirierilor din Romania. Pacat! Credem ca mai multe date pe acest subiect ar fi extrem de utile in dezvoltarea unei viziuni de ansamblu a industriei si unde se indreapta.
Revenim la subiectul nostru: 10 greseli pe care le fac oamenii atunci cand inchiriaza masini si cum sa le evitati voi.
Cateodata este dificil sa pasesti in „hora” industriei rent a car si sa gasesti un partener de drum de incredere. Din acest motiv, ne-am gandit sa scriem cateva randuri despre greselile pe care le fac clientii atunci cand inchiriaza masini. Ele pot fi evitate cu usurinta, mai ales daca cititi articole ca acesta.
Multe din firmele de rent a car din Romania depun efort considerabil a fi cat mai utile clientilor. Unele au bloguri active, unde posteaza articole interesante si utile despre procesul de rent. Vizitatorii le citesc si descopera cat de usor pot inchiria masini pentru nevoile lor.
Hai sa trecem la subiect!
1. Clientul nu citeste contractul de inchiriere.
Stiati ca majoritatea clientilor scaneaza contractele de inchiriere? Putini le citesc. Din pacate. Noi le recomandam tuturor clientilor sa fie atenti la clauzele din contractele de inchiriere.
In acest mod, va protejati de surprize neplacute. In doar cateva minute ati citit contractul si va folositi de autoturism cu incredere si fara batai de cap.
2. Aleg prima oferta pe care o intalnesc.
Ha! Se intampla mai des decat credeti. Unii clienti nu au rabdare sa intreprinda o documentare de durata. Ei cauta oferte de inchirieri masini prin intermediul unor motoare de cautare (Google, Yahoo sau Brave) si aleg una din primele intalnite. Nu este tocmai cea mai buna metoda de a selecta ofertele optime.
Nu facem referire la pret (urmeaza mai jos), ci la lipsa de rabdare a celor care cauta masini de inchiriat. Daca optati pentru prima oferta inalnita, riscati sa pierdeti oportunitati faine de colaborare. Nu va grabiti. Analizati cu atentie optiunile existente si alegeti una care sa raspunda corespunzator la necesitatile voastre.
3. Pretul mic este acompaniat de surprize neplacute
Majoritatea persoanelor care au inchiriat masini la preturi mici sau de dumping, au trecut prin experiente negative. Multi clienti s-au trezit cu taxe suplimentare si preturi mai mari la predarea autoturismelor. Asadar, aveti mare grija la firmele care practica politici de preturi extrem de mici. Ele tind sa fie acompaniate de nervi si stres.
Pentru a va asigura ca firma nu o sa va dezamageasca, cititi cateva testimoniale despre ea. Vedeti cum au trecut alti oameni prin etapele inchirierii auto.
4. Nu fac plinul autoturismului inainte de predare
Graba returului poate insemna si declinarea unor responsabilitati de baza. Din pacate, multi clienti uita sa faca plinul masinii inchiriate. Apoi, clientii afla ca trebuie sa plateasca o taxa de combustibil. Unii, se declara surprinsi si suparati (chiar!). Asadar, atunci cand returnati masina, asigurati-va ca faceti plinul sau pregati-va sa platiti o taxa.
5. Nu curata masina inainte de predare
Clientii uita de multe ori sa curete autoturismul inainte de predare. Daca ati preluat autoturismul curat, trebuie sa-l predati in aceeasi stare. Exista taxe de curatenie la toate firmele de rent a car. Daca nu predati masina curata, atunci sigur o sa platiti bani in plus la predare. Incercati sa faceti un program cu lucrurile de baza pe care trebuie sa le respectati.
Aveti la dispozitie o lista cu responsabilitatile voastre si treceti prin procesul de rent fara probleme. Va asigurati ca nu uitati nimic si in acest mod evitati taxele de la sfarsit. Mai bine asa, nu? Sigur!
6. Nu comunica cu agentul de rent a car
Comunicarea cu firma de inchirieri auto este esentiala pentru succesul experientei voastre. Asadar, va recomandam o abordare practica si inteligenta a procesului de rent. Discutati frumos cu agentul care se ocupa de inchirierea masinii. El sau ea, o sa va ajute sa gasiti drumul catre cea mai buna masina si o experienta fluida.
Tinteti telefonul aproape si anuntati agentul de eventuale schimbari in programul standard. Agentul stie situatia voastra si se acomodeaza corespunzator.
7. Nu ofera date importante despre zbor
Zborul cu avionul vara poate fi acompaniat de surprize neplacute. Sunt schimbari de zbor, cauzate de factori externi. Se pare ca sunt probleme cu personalul din aeroporturile din lume. Unii fac Covid iar altii se angajeaza in alte domenii pentru a castiga mai multi bani. Asa ca apar intarzieri in procesarea calatorilor si cozile cresc considerabil.
Daca primiti informatii despre intarzieri ale zborului, ar fi util sa le comunicati agentului de rent. Acesta isi adapteaza programul la nevoile voastre de transport. Si uite asa, aveti certitudinea ca primiti masina inchiriata la momentul potrivit.
8. Nu verifica confirmarea rezervarii
In momentul in care ati efectuat rezervarea online, verificati-va emailul pentru primirea confirmarii. Aceasta este esentiala pentru a fi siguri ca masina rezervata o sa fie a voastra la data stabilita. Cateodata trebuie sa va uitati si in folderul spam. Se poate ca emailul de confirmare sa fie acolo.
9. Nu aleg o asigurare auto
Traficul din Romania este corvoada pentru orice sofer. Chiar si cei mai experimentati intampina dificultati in gestionarea lui. Asa ca nu-i de mirare ca exista o dorinta clara de fi cat mai siguri cu experientele auto din tara.
Recomandarea firmelor de inchirieri auto este clara: alegeti o asigurare auto. Acesta protejeaza autoturismul de eventuale probleme intampinate pe drum. De asemenea, asigurarea nu va mai obliga sa lasati garantie. Acest lucru este benefic celor care au grija de bani si vor mai multa siguranta.
10. Nu citesc recenzii inainte de a alege o firma de rent
Ori de cate ori aveti nevoie de o firma de rent a car, investiti timp in documentare. Nu va lasati in imbratisarea sansei. Aceasta poate fi schimbatoare. Noi le recomandam tuturor clientilor sa citeasca recenzii despre serviciile de inchirieri auto. Daca le-a atras atentia o firma anume, utilizati Google pentru a afla mai multe lucruri despre ea.
Ce au spus clientii despre personalul firmei? Cum au folosit masinile inchiriate? Au intampinat probleme? Aflati raspunsurile la aceste intrebari si porniti la drum cu mai multa incredere. AutoBoca are o pagina de testimoniale (RO si EN), unde sunt postate opinii si recenzii de la clienti.
De ce ati putea colabora cu AutoBoca?
In orice moment al zilei, AutoBoca ajuta clientii sa inchirieze autoturisme de calitate. De peste 14 ani si un pic, firma noastra asisgura acces la servicii profesionale de rent a car. Am lucrat cu oameni veniti de peste tot din lume (Statele Unite ale Americii, Franta, Italia, Germania, Spania, Danemarca, Canada, Australia, etc).
Fie cetateni romani sau straini, clientii au beneficiat de suportul nostru neconditionat. Agentii AutoBoca au suficienta experienta pentru a oferi cele mai bune servicii posibile de inchirieri auto. Cateodata a fost usor. Alteori a fost greu. Totusi, in ciuda tuturor greutatilor intalnite, am reusit sa livram performanta.
Oricand doriti informatii despre posibilitatile de inchiriere de la AutoBoca, contactati-ne cu incredere. Cum puteti inchiria o masina de la noi? Mai usor decat banuiti.
- 1. Utilizati formularul de rezervare online prezent pe prima pagina.
- 2. Contactati-ne la numarul de telefon 0733 50 84 84!
- 3. Trimiteti-ne un email la adresa rezervari@autoboca.ro!
Hai sa colaboram impreuna. Macar o data! Apoi, reveniti voi!