Noi avem grijă ca fiecare client să se bucure de experienţe auto plăcute…de ce să nu aflaţi mai multe lucruri despre serviciile Autoboca?
În fiecare lună primim numeroase testimoniale de la clienţi mulţumiţi de serviciile primite. Le citim cu mare atenţie şi avem grijă că recomandările clienţilor să fie analizate. Uneori acestea se transformă în servicii profesioniste. Sunt multe testimoniale care s-au dovedit a fi mai mult decât utile. Din acest motiv încercam mereu să le oferim clienţilor posibilitatea de a oferi feedback, în diferite forme. Sunt mulţi oameni care abia aşteaptă să ofere feedback firmei de la care au închiriat o maşină. Există un curent social în România care ajută foarte mult firmele să dezvolte servicii profesioniste: oferirea de feedback într-un mod sau altul. Uneori răspunsurile clienţilor la diferite întrebări duc la dezvoltarea unor servicii inedite, extrem de utile.
Autoboca pune mare accent pe satisfacţia clienţilor. Toată echipa Autoboca depune efort considerabil pentru a le oferi clienţilor acces la servicii bune şi uşor de accesat. Am observat că mulţi oameni încearcă să acceseze cât mai rapid o ofertă avantajoasă, fără să se lovească de restricţii sau bătăi de cap. În acest sens am încercat să le oferim oamenilor posibilitatea de a închiria rapid maşina dorită. Suntem şi mereu la dispoziţia clienţilor. Le oferim ajutor în timpul procesului de selecţie.
Vrem să-i ajutăm să găsească mai uşor autoturismul dorit. În prezent clienţii Autoboca aloca timp completării chestionarului de calitate. Răspunsurile oferite de ei ne ajută să remediem mici lipsuri pe ici pe colo. De asemenea testimonialele clienţilor reprezintă garanţii de calitate pentru persoanele care doresc să apeleze la serviciile noastre.
Un nou client mulţumit de serviciile Autoboca: Şarpe Aurel a închiriat în noiembrie în Bacău de la noi Suzuki Vitara
De fiecare dată când un client investeşte timp în completarea chestionarului nostru de calitate, noi înţelegem mai bine care sunt dorinţele clienţilor. Cei care au ales de la noi maşini de bun venit, şi-au dus la bun sfârşit toate activităţile. Şi voi puteţi profita de serviciile noastre şi evident să exploraţi România într-un mod plăcut şi lipsit de stres. Cu această ocazie vrem să-i mulţumim domnului Şarpe Aurel care a binevoit să completeze formularul nostru. Acesta ne-a oferit o perspectivă interesantă asupra procesului de închiriere. El a reuşit să răspundă tuturor întrebărilor prezente în chestionar. Îi mulţumim pentru răbdare. Fiecare chestionar de calitate completat ne ajută să facem progrese în dezvoltarea de servicii.
Vă invităm să citiţi răspunsurile clientului Autoboca Şarpe Aurel care a închiriat în luna noiembrie Suzuki Vitara. Această maşină a fost chiar recent adăugată în flota noastră. Şi voi puteţi să închiriaţi maşina astăzi în Bacău. Pentru a face acest lucru trebuie doar să discutaţi cu agenţii Autoboca! Este chiar foarte simplu şi nu durează mult timp!
- Cât de mulţumit aţi fost de raportul calitate-pret? Comentariu: Raportul pret-calitate este unul excelent.
- Cât de mulţumit aţi fost de modul în care aţi fost primit/întâmpinat de personalul de la biroul de închiriere? Comentariu: Personalul a fost foarte amabil şi a dat dovadă de profesionalism.
- Cum apreciaţi timpul petrecut la preluarea maşinii? Comentariu: Timpul de preluare a maşinii a fost unul scurt.
- Cum apreciaţi timpul petrecut la predarea maşinii? Comentariu: Am predat maşina într-un timp relativ scurt.
- Cât de mulţumit aţi fost de curăţenia maşinii? Comentariu: La preluare maşina a fost impecabilă.
- Cât de mulţumit aţi fost de starea tehnică a maşinii? Comentariu: Starea tehnică a maşinii a fost una foarte bună.
- Cum apreciaţi locaţia biroului de închirieri? (uşor/greu de găsit) Comentariu: Am găsit uşor biroul se închirieri.
- Veţi apela la serviciile noastre în viitor? Comentariu: Da, voi apela cu întotdeauna cu încredere la serviciile pe care le oferă AutoBoca.