Din când în când clienţii doresc să afle mai multe lucruri despre serviciile pe care urmează să le utilizeze. Este absolut normal să vedem un interes aparte pentru feedback şi testimoniale. În acest mod clienţii noi reuşesc să înţeleagă de ce alte persoane au ales să închirieze maşini de la Autoboca. Atunci când începi să cauţi informaţii despre un serviciu de rent, devine mult mai uşor să iei o decizie.
Din acest motiv, în alte state europene şi nu numai, testimonialele sunt repere esenţiale în procesul decizional. Multe firme încearcă să ofere oamenilor acces rapid la testimoniale completate de diverşi clienţi. Astfel de testimoniale ajuta oamenii să aleagă mai uşor un autoturism din flota unei firme rent a car. Aşa cum multe persoane au observat, firmele care oferă servicii au nevoie de secţiuni speciale de testimoniale.
Noi am înţeles acest lucru de la început şi ne-am invitat clienţii să ofere feedback. În prezent clienţii care închiriază un autoturism de la Autoboca primesc pe mail o invitaţie de a completa un chestionar de calitate. Acesta cuprinde o serie de întrebări importante pentru noi, care ne oferă informaţii importante despre serviciile primite de client. Folosim răspunsurile primite de la clienţi pentru a îmbunătăţi serviciile existente sau pentru a remedia eventuale probleme. Este foarte uşor să treceţi prin procesul de închiriere de la Autoboca. Noi vă oferim toate informaţiile necesare pentru a lua cea mai bună decizie, fără să întâmpinaţi dificultăţi. Vreţi să aflaţi chiar acum ce spun clienţii Autoboca despre serviciile noastre? Dacă răspunsul vostru este da, atunci vă invităm să citiţi cu atenţie următoarele rânduri.
În prezent mulţi oameni aleg să utilizeze serviciile de închirieri maşini de la Autoboca de fiecare dată când au nevoie de un mijloc de transport util pentru o perioadă de timp precisă. Am dori cu această ocazie să-i mulţumim domnului Dragoş Cotiga pentru răbdarea de care a dat dovadă atunci când a completat chestionarul de calitate. Acesta a inchiriat in perioada 25 – 30 noiembrie 2015 din sediul Autoboca apropiere Otopeni aeroport VW Jetta. În rândurile următoare o să găsiţi răspunsurile acestui client la chestionarul de calitate Autoboca. Credem că o să descoperiţi mai uşor calităţile serviciului nostru de închirieri auto.
Aici o să găsiţi răspunsurile clientului Dragoş Cotiga la întrebările chestionarului:
- Cât de mulţumit aţi fost de raportul calitate-pret? – Comentariu: Foarte
- Cât de mulţumit aţi fost de modul în care aţi fost primit/întâmpinat de personalul de la biroul de închiriere – Comentariu: Foarte
- Cum apreciaţi timpul petrecut la preluarea maşinii? – Comentariu: Scurt
- Cum apreciaţi timpul petrecut la predarea maşinii? – Comentariu: Scurt
- Cât de mulţumit aţi fost de curăţenia maşinii? – Comentariu: Foarte
- Cât de mulţumit aţi fost de starea tehnică a maşinii? – Comentariu: Foarte
- Cum apreciaţi locaţia biroului de închirieri? uşor/greu de găsit – Comentariu: Uşor
- Ne-ai recomanda şi altora? – Comentariu: Cu siguranţă
- Veţi apela la serviciile noastre în viitor? – DA
În momentul în care începeţi să strângeţi informaţii despre serviciile de rent a car existente pe piaţa românească, devine mult mai uşor să luaţi o decizie. La Autoboca o să găsiţi mereu agenţi profesionişti şi maşini de calitate. Acesta este modul nostru de a vă ura bun venit.
Până la urma cel mai important lucru pentru un client este accesul rapid la un autoturism de calitate. Cele mai recente statistici arată că mulţi oameni încearcă să găsească oferte avantajoase, care să-i ajute să economisească bani dar să nu facă compromisuri în ceea ce priveşte calitatea tehnică a autoturismelor. Aşa cum a menţionat şi clientul mai sus, nu durează mult timp să închiriaţi o maşină de la noi. Avem o sumedenie de modele de la producători auto respectabili.
Au fost oameni care au pornit la drum cu una din maşinile noastre. Contactaţi-ne cu încredere pentru a descoperi cu uşurinţă un autoturism bun din flota Autoboca! Este foarte uşor să exploraţi România dacă aveţi la îndemână o maşină de calitate.