Echipa Autoboca apreciază feedbackul clienților

O legătură mai strânsă între clienţi şi firme: noua paradigmă de lucru în 2017

 

O dată cu apariţia Internetului am putea afirma că modul în care operează atât mediul de afaceri cât şi modul în care oamenii comunică s-a schimbat radical. Toată lumea caută să se reinventeze în mediul virtual, adoptând o atitudine deschisă. A intervenit şi conceptul de globalizare care inevitabil rupe granitele dintre ţări privind schimbul de idei cât şi de produse. Acum nu mai este dificil să îţi comanzi o pereche de Nike sau Adidas direct de la furnizor, din America. Dacă în anii `90 acest lucru era practic imposibil (doar dacă aveai drum direct în SUA), în ziua de azi, totul se rezolvă doar cu câteva click-uri. Avantajul tehnologiei vine în ajutorul clientului.

Mediul virtual este un loc oportun de business, relativ ieftin şi poţi acapara chiar şi milioane de clienţi de peste tot în lume. Din acest motiv au apărut şi numeroase magazine online. Un exemplu demn de luat în considerare ar fi Amazon, care a pornit iniţial ca o simplă librărie, de unde puteai cumpăra şi vinde cărţi. În prezent este cel mai important site de comerţ online din întreaga lume. Un alt exemplu este Alibaba, iniţial dorind a fi doar o piaţă de desfacere pentru marii comercianţi, a ajuns să fie unul dintre cei mai mari furnizori de pe glob pentru toate tipurile de companii.

Puterea Internetului de a creşte o afacere este incontestabilă. În acelaşi mod o poate desfiinţa. Internetul a adus cu el şi alte tipuri de platforme: site-uri de socializare (Facebook, Twitter, Instagram, Google + etc.), forumuri, bloguri, unde oamenii îşi pot exprima liber ideile, părerile şi propriile lor experienţe. A apărut un alt tip de comunicare, cunoscut şi sub termenul de electronic word of mouth.

Practic, un sistem de feedback electronic bazat pe oameni reali cu experienţe reale. Şi părerile lor contează enorm de mult privind intenţia de cumpărare a viitorilor clienţi. Sunt chiar site-uri de recenzii, special destinate acestui scop. Acestea reuşesc să convingă un potenţial cumpărător dacă un anume produs merita sau nu să fie cumpărat. În momentul în care eşti interesat de un produs, care este primul pas ce îl faci? Te duci pe Google şi cauţi cât mai multe informaţii despre acel bun. Dacă rezultatele indică multe păreri negative, atunci în mod sigur te vei întreba dacă într-adevăr merită să achiziţionezi acel produs sau nu. Şi în funcţie de ce au împărtăşit alţii, este foarte posibil să fii direcţionat către o altă opţiune.

AutoBoca apreciază părerea ta – mereu şi sincer…

 

Prin întreaga noastră activitate noi vrem să îţi transmitem că eşti important şi ne dorim mereu să te întâmpinăm cu cele mai interesante şi atractive oferte la maşini de închiriat. Însă, singurul mod în care putem să ne îmbunătăţim serviciile este dacă şi tu vrei să ne spui ce ţi-ar plăcea. Vrem să auzim aşteptările tale de la o maşină închiriată pentru ca noi să le putem îndeplini. Scopul principal pentru AutoBoca rent a car este de a crea pachete personalizate, flexibile şi adaptate special pentru nevoile tale.

În acest sens, depunem eforturi constante să ne interesăm de experienţele clienţilor AutoBoca atunci când au închiriat o maşină din flota noastră. Suntem deschişi la comunicare, ne poţi aborda oricând fie pe Facebook, fie la telefon sau fie prin a completa un chestionar să ne evaluezi serviciile. Ca în orice tip de relaţie, dacă nu există posibilitatea exprimării libere, a împărtăşirii de mulţumiri sau nemulţumiri, atunci rezultatele vor fi dezastruoase.

În timp se vor aduna frustrări şi se va ajunge la încetarea oricărui contact. Poate tu vrei ca pe viitor să închiriezi un SUV cu anumite dotări, pe care noi nu le oferim acum. Sau poate vrei să închiriezi un anumit model de la VW care nu figurează în flota noastră. Indiferent de preferinţele tale, noi vrem să le ştim. De ce? Ca să te putem surprinde plăcut, ca să implementăm acele noi dotări la SUV, ca să aducem maşini de calitate şi pe gustul tău.

Noi ştim că pentru tine contează să te bucuri de confort şi siguranţă pe parcursul călătoriilor tale. De aceea suntem dispuşi să facem tot ce este posibil să îţi îndeplinim cerinţele şi aşteptările tale. Dacă tu eşti mulţumit, şi AutoBoca este mulţumită. Foarte simplu!

AutoBoca rent a car te invită să îți împărtășești părerea

Fiindcă vrem să trecem şi la fapte, nu doar vorbe, AutoBoca lansează invitaţii tuturor clienţilor săi să îşi împărtăşească experienţa avută cu o maşină din flota noastră. Şi nu doar atât. Ne dorim să ne spui clar, sincer ce ţi-a plăcut şi ce nu. Critica constructiv este cheia unui serviciu de calitate şi în fond, asta este obiectivul nostru final.

Aşa că, noi ţi-am pregătit un chestionar creat special pentru a ne evalua  procesul de închiriere a unei maşini de la AutoBoca. Întrebările sunt clar structurate axate direct pe pachetele noastre de închiriat. Durata completării chestionarului este foarte scurtă, însă vitală pentru a ne putea îmbunătăţi ofertele. Şi aşa te poţi bucura şi tu în viitor de servicii fix pe placul tău.

Poate sună un pic siropos, însă doar împreună putem să facem schimbări pentru un viitor mai bun. Aşa că, spune-ne astăzi cum ţi s-au părut serviciile de închirieri maşini de la AutoBoca!

Autoturisme bune de inchiriat